Ve Yaren Aramıza Katıldı

Gecikmeli de olsa buralara uğrayabildim. İkinci tecrübeme bir de ilkinin kıskançlığı eklenince benim için çok zor oldu. Henüz zor dönemi tamamen geride bırakamasam da geçip gideceğini biliyorum.
Gelelim bizim evin yeni miniğine  13.09.2014 ve Yaren aramıza katıldı...



Yağız oğlumun tıpkısının aynısı bir kız doğdu. Dejavu ...
Gece emzirmeye uyandığımda şaşırıyorum , sonra kendime "bu Yaren " diyorum. Hiç bu kadar  benzeyecekleri doğrusu aklıma gelmedi gelemezdi de...


Yağız oğlan 'ın kıskançlık hikayeleri  ile sahalara  yeniden döneceğim ; şimdilik görüşmek üzere hoşçakalın , dostça kalın :)

2 yorum:

  1. Allah analı babalı abili büyütsün, çok güzel bir hayatı olsun, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Gözünüz aydın..güle güle büyüsün sağlık huzur mutlulukla..Sevgiler

    YanıtlaSil